L'Ajuntament de Felanitx organitza aquesta 46 Setmana de la Música amb un programa de concerts del 6 al 26 de novembre en diferents espais del poble.
Programació:
Diumenge 6 de novembre. 19.00 h. Convent de Sant Agustí
La música que feu ballar al rei Sol
Entrada: 5 € (a benefici de les obres de millora del convent)
Divendres 11 de novembre. 20.00 h. Casa de Cultura
Conferència: La modernitat de la música antiga, a càrrec de Pere Estelrich i Massuti
Dissabte 12 de novembre. 20.00 h. Conservatori de Música
Concert: L'entorn del cant i el piano de Mozart, Bellini i Prohens, a càrrec de Cristina vam Roi i Joan Roig
Dissabte 19 de novembre. 12.00 h. Capella de la Caritat
Concert Tabulatura, a càrrec de Ferran Pisà. Concert de tiorba amb obres de Robert de Visée, Girolano Kapsberger i Alessandro Piccini. Taquilla inversa
Diumenge 20 de novembre. 12.00 h. Convent de Sant Agustí
Concert de Santa Cecília per la Banda de Música de Felanitx. Taquilla inversa a benefici de les obres de millora del convent
Dimecres 23 de novembre. 20.00 h. Casa de Cultura
Conferència: Sa música sona, el cor canta, a càrrec de Francisca Rosselló Monserrat. Gratuït
Divendres 25 de novembre. 20.00 h. Conservatori de Música
Concert: Visions de Kambrass Quintet
Concert amb obres de Lutoslaswki, Rakhmaninov i Enrique Granados. Gratuït
Diumenge 26 de novembre. 20.15 h. Convent de Sant Agustí
Concierto de la Jove Orquestra de les Illes Balears amb la participació de la Coral de Felanitx i Units com Brins. Taquilla inversa a benefici de les obres de millora del convent
Aquest juliol, Palma s'omple de música, emoció i esperit mediterrani amb una de les cites culturals més esperades de l'estiu. ✨ Durant una setmana, el ...
Leer más
Aquest agost, el Castell de Bellver torna a convertir-se en l'epicentre del jazz a Palma. ✨ Un escenari històric, envoltat de natura i amb vistes ...
Leer más
Sota la màgia d'un arbre centenari, al bell mig del bosc, neix una experiència única: un piano envoltat de 200 espelmes, suspeses delicadament entre les ...
Leer más